TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



47. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa provizoriskie TV auditorijas rezultāti

TNS BMF ir veikusi sestdien notikušā 2002. gada Eirovīzijas dziesmu konkursa TV auditorijas provizorisko rezultātu aprēķinu.

2002.gada 26.maija Eirovīzjas tiešraides provizoriskie rezultāti:

  LTV1 ORT(TEM) KOPĀ
Sasniegtā kopējā auditorija (tūkstošos) 715'000 260'000 850'000
Raidījuma vidējā auditorija (tūkstošos) 400'000 120'000 520'000
Raidījuma vidējā auditorijas daļa no visiem TV skatītājiem (%) 50 15 65

LTV1 kanāla raidīto Marijas Naumovas sagaidīšanu Doma laukumā, 26.maija vakarā, kopā ir vērojuši aptuveni 400'000 skatītāju. Precīzi pētījuma rezultāti 47. Eirovīzjas dziesmu konkursam būs pieejami jau trešdien – 29.maijā.

Līdztekus konkursa TV auditorijas rezultātiem Latvijā, Eiropas vadošā tirgus pētījumu kompānija – TNS, kuras sastāvā kopš 2001. gada sākuma ir iekļāvusies arī BMF, apkopo konkursa auditorijas rezultātus visās valstīs, kurās tika translēta raidījuma tiešraide, šie dati būs pieejami Latvijā nedēļas nogalē – 31.maijā.

27.05.2002

Māris Naglis,
Tālrunis: 7096303
E-pasts: maris.naglis@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības