TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Apkopoti radio auditorijas mērījumu rezultāti par 2001. gada rudeni
TNS BMF ir apkopojusi radio auditorijas mērījumu rezultātus par 2001. gada rudeni. Pētījums ir veikts laika posmā no 2001. gada 6. augusta līdz 21. septembrim. Rezultāti liecina, ka šoruden vairāk kā puse no visa laika, ko Latvijas iedzīvotāji pavadīja klausoties radio, tika veltīta nacionālajām apraides radiostacijām. Latvijas Radio 1 ir 19%, Latvijas Radio 2 – 17%, Radio SWH – 12%, bet Star FM – 6% no klausīšanās laika. Reģionālo radiostaciju kopējais klausīšanās laiks ir 15% (grafikā atzīmētas ar nosaukumu Citas radiostacijas, šajā grupā ietilpst arī citu valstu radiostacijas, bet to klausīšanās laika daļa ir relatīvi maza).

Joprojām sīva konkurence radiostaciju starpā saglabājas Rīgā. Daudzām radiostacijām ir līdzīgas klausītā laika daļas. Salīdzinot ar vasaras periodu līdera pozīcijas ir mainījušās. Ja vasaras periodā lielāko laika daļu rīdzinieki pavadīja klausoties Bizness & Baltija, tad rudens periodā – Latvijas Radio 1.

 

Elīna Krūze
Tālrunis: 7096303
E-pasts: elina.kruze@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības