TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Apkopoti 2001. pirmā pusgada Latvijas reklāmas tirgus dati

06.11.2001.Salīdzinot ar 2000. gada 1. pusgadu, reklāmas tirgus pieaugums ir 13%. Kopumā tā neto apgrozījums (tāds, ko reklāmdevēji reāli samaksājuši par reklāmas izvietošanu) bija 15,6 miljoni latu. Kaut gan interneta reklāma no kopējā tirgus aizņem joprojām mazu daļu, tomēr tā reklāmas apjomi salīdzinot ar pagājušā gada 1.pusgadu ir auguši strauji. Pieaugums vērojams arī televīzijas un preses reklāmas tirgū, diemžēl radio reklāmas tirgus apjoms, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir samazinājies.

Reklāmas tirgus sadalījums pa mediju veidiem: 2001. gada 1. pusgads.

Reklāmas tirgus sadalījums

Kā redzams grafikā, visvairāk reklāmas naudas aizgājis laikrakstiem, kuriem seko televīzija un radio. Jau vairākus gadus tradicionālajā tirgus apskatā nav iekļauti katalogi, kuru ieņēmumi pašlaik ir 2,5 miljoni latu.

Tirgus dinamikas analīze pa mēnešiem rāda, ka īpašas atšķirības ar pagājušo gadu vērojamas februārī un martā - laikā, kad notika aktīva pašvaldību priekšvēlēšanu kampaņa, tomēr arī pēc kampaņas beigām katra 2001. gada mēneša rādītāji ir augstāki par to pašu mēnesi 2000. gadā.


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības