TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Televīzija
Prese
Radio
Internets
Reklāmu reģistrs
AdHoc
Mediju pētījumu
gadagrāmata
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Televīzija

TNS Latvia ir vienīgā kompānija Latvijā, kura 1999.gadā ir sākusi un turpina televīziju auditorijas mērījumus izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV Metrus un piedāvā klientiem standarta servisu šīs informācijas izplatīšanā un analīzē.

Latvijas televīzijas kanālu auditoriju pētījums tiek veikts regulāri visu gadu un tā mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas televīziju kanālu skatītāju auditoriju, informāciju par auditoriju raksturojošām pazīmēm; informāciju par dažādu televīzijas kanālu skatīšanos konkrētajās mērķa grupās, par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Pētījuma rezultātus kā oficiālu norēķina vienību izmanto Latvijas reklāmas industrija.

Pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis, kurā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 4 gadiem.
Panelis tiek veidots, balstoties uz sekojošiem avotiem, kas sniedz informāciju par ģeogrāfiskās sadales kritērijiem, sociāli demogrāfisko struktūru un TV ģimeņu tehnisko nodrošinājumu:


Dibināšanas pētījuma (Establishment survey) dati. Dibināšanas pētījums tiek veikts regulāri sākot no 1998. gada janvāra kā Nacionālā Mediju Pētījuma sastāvdaļa. Kopējā gada izlase ir 5200 ģimenes

Latvijas Valsts statistikas komitejas iedzīvotāju statistikas nodaļas informācija par iedzīvotāju struktūru kārtējā gada 1. janvārī

■ Saskaņā ar kvotām, kas izstrādātas, balstoties uz minētajiem avotiem, notiek ģimeņu rekrutēšana TV Metru panelim, izmantojot sekojošas metodes:
                       CATI  (Datorizētais telefoninterviju centrs) telefonrekrutēšana
                       Rekrutēšana Dibināšanas pētījuma laikā

Izlases stabilitāte tiek nodrošināta, pastāvīgi kontrolējot un analizējot izmaiņas ģimeņu panelī.

Mērītāju sistēma

Projekta realizācijai tiek izmantota jaunākas pāaudzes MITRONMETER (kopš 2005. gada) un iepriekšējās paaudzes EUROMETER iekārtas, kuras izgatavotas sadarbojoties ASV un Somijas labākajiem nozares speciālistiem. Salīdzinot ar iepriekšējo paaudžu TV Metriem, MITRONMETER piemīt vairākas būtiskas priekšrocības, piemēram, iespēja precīzi reģistrēt satelītu un digitālās televīzijas izmantošanu. Turklāt, iekārtas pieslēgšanai nav nepieciešamības veikt izmaiņas televizora iekšējā uzbūvē.

Informācijas apkopošanas un apstrādes tehnoloģija
Informācijas apkopošana un apstrāde notiek automātiskā režīmā. Procesa realizācijai tiek izmantots "POLAR" programmu komplekss, kuru funkcijās ietilpst TV Mērītāju apzvanīšana, informācijas nosūtīšana uz centrālo serveri, rezultātu svēršanas process, izejas failu ģenerēšana klientu programmnodrošinājumam.

Informācijas piegādes formas
Pētījuma rezultātu informācija pieejama:

■  Kā elektroniskas datu bāzes specializētajam klientu programmnodrošinājumam. Dati pieejami:
1) Auditoriju līmenī: nākamajā dienā;
2) Programmu līmenī: aiznākamajā dienā;
3) Reklāmas klipu līmenī: aiznākamajā dienā

Datu bāze ar svaigāko informāciju tiek izsūtīta klientiem Projekta ietvaros. Klientiem tiek piedāvāta programmatūra gan reportēšanai, gan plānošanai. Atskaitēm – "InfoSys", plānošanai – "Gallup ADC", ikmēneša atskaitēm – „Easy Facts”.
■  Ikmēneša atskaites elektroniskā formātā „Easy Facts”.

Atskaitēs ietvertie parametri:
Kopējā auditorija – RCH%, RCH ('000)
Vidējā auditorija – RTG%, RTG ('000)
Auditorijas sadalījums – SHR%
Vidējais skatīšanās ilgums – AVT, RVT (min.)
Vidējā 15 min. auditorija nedēļas dienās
Auditorijas profils
Programmu tops
u. c.

Kontakti

Mārtiņš Traubergs
t 67096300
e martins.traubergs@tns.lv

Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūnijā – LTV1
11.07.2017


11.07.2017. Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūnijā bija LTV1, kuram veltīti 10,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,5%. Savukārt trešajā vietā ierindojās kanāls LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 8,1%.

Lineārās TV skatītākais kanāls jūnijā – LTV1
06.07.2017

06.07.2017. Lineārās TV skatītākais kanāls jūnijā bija LTV1, kuram veltīti 10% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 7,6%.

Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā – TV3
13.06.2017

13.06.2017. Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 13,6%.
Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 10,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 7,9% no kopējā TV skatīšanās laika.

Lineārās TV skatītākais kanāls maijā – TV3
09.06.2017

09.06.2017. Lineārās TV skatītākais kanāls šī gada maijā bija TV3, kuram veltīti 12,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,9%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,4%.

Latvijā visvairāk vērots 62.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmais pusfināls
19.05.2017

19.05.2017. Latvijā visvairāk vērots Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmais pusfināls, kurā piedalījās Latvijas grupa “Triana Park” ar dziesmu “Line”. Šo pusfinālu tā ētera dienā vēroja vidēji 9,1% jeb 173,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Eirovīzijas dziesmu konkursa otro pusfinālu vēroja 3,6% jeb 68,9 tūkstoši skatītāju. Savukārt 62.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa finālu vēroja vidēji 4,2% jeb 80,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības