TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Mārketinga pētījumu veidi
Pētnieciskās metodes
Kvalitatīvās
Kvantitatīvās
Regulārie pētījumi
Sindicētie pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Sindicētie pētījumi

 

Sindicēts pētījums ir vairākiem klientiem paredzēts pētījums. Pētījuma rezultāti pieder TNS uzņēmumiem, un klients iegādājas tiesības izmanot šos rezultātus.

TNS Latvia ir pieejami šādi sindicētie pētījumi:
■ TNS Atlas™ - patēriņa pētījums
 Latvijas klientu apkalpošanas indekss
■ TRI*M Darbinieku piesaistības indekss Latvijā
■  Latvijas spēcīgāko uzņēmumu tops
■ Biznesa omnibusa mediju bloks
■ Biznesa omnibusa IT bloks

 

TNS Atlas™ - patēriņa pētījums

TNS Atlas™   mērķis ir apkopot informāciju par cilvēku iepirkšanās un patēriņa paradumiem. Pētījums piedāvā arī iespējas analizēt zīmolu, patērētāju un mediju savstarpējās saiknes, tātad ir kā instruments zīmola mārketingam, stratēģiskajai mediju plānošanai un mārketinga komunikācijai dažādos patērētāju segmentos.

TNS Atlas™ rezultāti ir analizējami kopā ar Nacionālā Mediju Pētījuma: Prese rezultātiem, paturot prātā, ka patēriņa pētījuma modelis nodrošina mediju plānošanu zīmolu līmenī. Pētījuma rezultāti ir pieejami mediju plānošanas programmatūrā Galileo datu bāzes formātā. TNS Atlas™  nodrošina iespēju analizēt gan plaša patēriņa preču un pakalpojumu lietošanas biežumu, gan dažādu konkrētās produktu kategorijas 10 - 20 spēcīgāko zīmolu kopējo atpazīstamību, lietošanu, attieksmi pret zīmolu, kā arī zīmola pirkšanas paradumus.

Atkarībā no produkta lietošanas biežuma TNS Atlas™ anketas pamatjautājumi grupēti 3 daļās:
■ Plaša patēriņa preces (FMCG) - pārtikas preces, ikdienas patēriņa preces, personiskās higiēnas preces, kosmētika, bezrecepšu medikamenti, sadzīves ķīmija, kaķu/suņu barība u.c;
■ Ilgstošas lietošanas preces un pakalpojumi - automašīnas, sadzīves elektronika, mobilie telefoni, bankas, apdrošināšana u.c.;
Mazumtirdzniecība - veikali, lielveikali, apģērbu, mēbeļu veikali u.c.

Kontakti

Kristīne Daugule
t  67 096 300
e kristine.daugule@tns.lv

Latvijas klientu apkalpošanas indekss

TNS Latvia sākot ar 2006. gadu divas reizes gadā (vasarā un ziemā) veic regulāru Noslēpumainā klienta (Mystery Shopping ) pētījumu vairākās nozarēs. Balstoties uz šī pētījuma rezultātiem, tiek iegūts Latvijas klientu apkalpošanas indekss (LKAI).  Līdzīgs pētījums pēc tādas pašas metodoloģijas tiek veikts arī Igaunijā (TNS Emor) , kas dod iespēju Latvijas pētījuma rezultātus salīdzināt ar Igaunijas pētījuma rezultātiem.

Klientu apkalpošanas indeksu veido divu galveno klientu apkalpošanas aspektu mērījums:
■ Apkalpošanas prasmes (sasveicināšanās, attieksme, atvadīšanās);
Pārdošanas prasmes (klientu vajadzību izzināšana, pārdošanas/ konsultācijas aktivitāte, profesionālās zināšanas).

Kontakti

Intars Āboms
t  67 096 300
e intars.aboms@tns.lv

TRI*M Darbinieku piesaistības indekss Latvijā

Sākot ar 2005 gadu TNS Latvia reizi divos gados veic darbinieku piesaistības pētījumu un nosaka TRI*M Darbinieku piesaistības indekss Latvijā. Pētījuma mērķis ir iegūt vispārēju pārskatu par Latvijas uzņēmumu un tajos strādājošo attiecībām, kā arī vecināt Latvijas uzņēmējus aktīvāk strādāt pie efektīvas personāla vadības resursu plānošanas, izmantojot darbinieku piesaistības vai darbinieku apmierinātības pētījumus, kas ir piemērots līdzeklis visu lielumu uzņēmumiem, lai rentabli attīstītu savu darbību un konkurētspēju. Pateicoties pētījumā izmantotajai TNS licencētai pētījuma metodoloģijai  - TRI*M, tiek iegūts skaidrs priekšstats par uzņēmumos esošo klimatu un korporatīvo kultūru, kā arī sniegti reāli ieteikumi personāla vadīšanas stratēģijai.

2009. gada Latvijas darbinieku piesaistības pētījuma rezultāti gaidāmi pavasarī.

Kontakti

Signe Kaņējeva
t  67 096 300
e signe.kanejeva@tns.lv

Latvijas spēcīgāko uzņēmumu tops

2006. gadā TNS Latvia veica Latvijas iedzīvotāju aptauju ar mērķi noskaidrot Latvijas lielāko uzņēmumu atpazīstamību, kā arī iedzīvotāju attieksmes pret tiem un priekšstata par to spēcīgumu novērtējumu. Pētījums aptver 100 Latvijas lielākos uzņēmumus, kuri tika atlasīti no laikraksta Dienas Bizness sastādītā lielāko uzņēmumu pēc neto apgrozījuma top 500. Līdzīgs pētījums pēc tādas pašas metodoloģijas tiek veikts arī Igaunijā (TNS Emor).

Kontakti

Ilva Pudule
t  67 096 300
e ilva.pudule@tns.lv

Biznesa omnibusa mediju bloks

Ik gadu Biznesa Omnibusa rudens posmā tiek pētīta masu saziņas līdzekļu izmantošana uzņēmuma darbībā. Mediju bloks ietver informāciju par:
■   Preses lasīšanas ieradumiem: dienas laikrakstu, biznesa un prestižu preses izdevumu lasīšana;
■   Interneta weblapu apmeklēšanas ieradumiem: pēdējo 7 dienu laikā apmeklētās uzņēmumu mājas lapas, meklētāji, portāli un vortāli.

Kontakti

Kristīne Daugule
t 67 096 300
e kristine.daugule@tns.lv

Biznesa omnibusa IT bloks

Kopš 2004.gada Biznesa Omnibusā   tiek pētīta informācijas tehnoloģiju (IT) izmantošana uzņēmumu darbībā. IT blokā ir ietverta informācija par:
■   Datoru izmantošanu uzņēmumos – galda datoru, portatīvo datoru, serveru skaits;
■   Interneta izmantošanu – interneta piekļuves veids un interneta pakalpojumu sniedzējs;
■   Datu pārraides pakalpojumu izmantošanu – datu pārraides izmantošana un to pakalpojumu sniedzējs.

Kontakti

Inta Priedola
t  67 096 300
e inta.priedola@tns.lv



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības