TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions
AdEval
Conversion Model
NeedScope
TRI*M
Miriad

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



NeedScope™ – rīks neatvairāmu un spēcīgu zīmolu veidošanai un vadībai


NeedScope™ zīmoliem dod unikālas priekšrocības - ļauj:
■  dziļi un pamatīgi izprast visu spektru emocionālās vajadzības, kas nosaka zīmola izvēli;
■  izvērtēt katru jūsu zīmola elementu un konkurenci atbilstoši neatvairāmības parametriem;
■  atrast labākās iespējas jūsu zīmols būtu neatvairāmam tirgū un novērtēt jūsu zīmola un biznesa ieguvumu no tām;
■  izstrādāt skaidru stratēģiju, lai to sasniegtu un lai sasniegumi būtu konsekventi;
■  nepārtraukti vada jūsu zīmolu neatvairāmības virzienā.

NeedScope™ pamatā ir unikāls izpētes instruments:

Zīmola pozicionējuma, snieguma un attīstības iespēju izpēte tiek balstīta uz padziļinātu patērētāju vajadzību izpēti, pārkāpjot pāri sociālajiem un sabiedrības priekšstatiem, ko rada patērētāju piederība kādai no sociāli demogrāfiskajām grupām (tas, ka esi jauns vai vecāks, sieviete vai vīrietis) un dzīvesveidam (nodarbošanās, brīvā laika pavadīšana). NeedScope™ metodoloģija atklāj tās vajadzības, kādas patērētājiem ir sajūtu līmenī – kā viņi vēlas justies izmantojot produktu vai pakalpojumu.

Emocionālo vajadzību izpēte tiek balstīta uz universālu K.G. Junga emociju izpētes modeli, kas palīdz zīmolam vadīt patērētāju emocijas un skaidri, nepārprotami iezīmē ceļu zīmola stratēģijai:

TNS pieredze zīmolu vadības stratēģiju izstrādē, izmantojot NeedScope™ metodoloģiju:
■  vairāk nekā 8000 pētījumi dažādās valstīs un reģionos;
■  vairāk nekā 80 dažādās produktu un pakalpojumu nozarēs;
■  vairāk nekā 1000 zīmolu pozicionējuma izpēte un stratēģiju izstrāde.

Kontakti

Inta Priedola
t 67 096 300
inta.priedola@tns.lv

Atklāj zīmola neatvairāmības noslēpumus


Latvijā, tāpat kā citur pasaulē, ir daudz populāru, mīlētu zīmolu, tomēr tikai dažiem piemīt magnētiska pievilcība: spēja būt par neatvairāmu izvēli patērētājiem, bet citiem zīmoliem – par konkurentu, ar kuru nav iespējams cīnīties.

TNS, analizējot neatvairāmo zīmolu sniegumu, ir atklājis, kas šiem zīmoliem ļauj būt neatvairāmiem un kļūt par neizbēgamu patērētāju izvēli.

Neatvairāmi zīmoli apmierina patērētāju vajadzības vispārliecinošākajā veidā

Lai kļūtu par neatvairāmu, vajadzīga drosme, līdera dotības un izlēmība. Pētot neatvairāmu zīmolu stratēģijas un attīstību, vērojams, ka tie apzināti ietver sevī noteiktas īpašības un izturēšanos. Neatvairāmība nav tikai attieksme vai iekšējā kultūra. Tas ir precīzs scenārijs, kas lietojams mērķtiecīgi un disciplinēti, ja ar zīmolu tiešām vēlas panākt vajadzīgo ietekmi gan uz instinktīvu, gan apzinātu lēmumu pieņemšanu.

Atklājam 8 aspektus, kurus apvienojot, rodas neatvairāmi zīmoli

■  Kāpēc neatvairāmi zīmoli ir reti?
■  Vai zīmols var atļauties būt neatvairāms?
■  Kā novērtēt sava zīmola neatvairāmību?

Lai atrastu atbildes uz šiem jautājumiem, aicinām izlasīt rakstu TNS vēstnesī "Tavs Neredzamais Sabiedrotais" par neatvairāmiem zīmoliem un to noslēpumiem, sekot līdzi turpmākajām TNS ziņām par neatvairāmiem zīmoliem, kā arī pieteikties un piedalīties bezmaksas vebinārā, kas notiks 2014.gada 21.maijā.

Informācija par vebināru un reģistrācija šeit:

https://attendee.gotowebinar.com/register/778173115862451713

Kontakti

Inta Priedola
t 67 096 300
inta.priedola@tns.lv

Atklāj zīmola neatvairāmības noslēpumus
15.09.2014

15.09.2014. Latvijā, tāpat kā citur pasaulē, ir daudz populāru, mīlētu zīmolu, tomēr tikai dažiem piemīt magnētiska pievilcība: spēja būt par neatvairāmu izvēli patērētājiem, bet citiem zīmoliem – par konkurentu, ar kuru nav iespējams cīnīties. TNS, analizējot neatvairāmo zīmolu sniegumu, ir atklājis, kas šiem zīmoliem ļauj būt neatvairāmiem un kļūt par neizbēgamu patērētāju izvēli. Ieskaties rakstu sērijā par neatvairāmiem zīmoliem un to noslēpumiem!

Zīmola, apakšzīmolu un produktu variantu vienotība
08.09.2014

08.09.2014. Mūsdienās tikai daži zīmoli piedāvā vienu produktu. Viena zīmola ietvaros parasti ir dažādi produktu varianti vai apakšzīmoli, un zīmoli bieži cenšas iekarot jaunas kategorijas. Lai tas izdotos, ir nepieciešama skaidra zīmola arhitektūra - neatkarīgi no struktūras zīmolu ģimenei jābūt vienotai.

Kā zīmolam būt konsekventi saskaņotam gan izskatā, gan ziņojumā, gan emocionālajā vēstījumā?
02.09.2014

02.09.2014. Visiem neatvairāmiem zīmoliem ir saskaņoti saskares punkti jeb komunikācijas ar auditoriju veidi, kas ne tikai uzlabo zīmola neatvairāmību, bet arī maksimāli palielina mārketingā ieguldītā budžeta atdevi.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības