TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Mārketinga pētījumu veidi
TNS Atlas™
Mīlētākie zīmoli un to potenciāls
Semiometrija
Patēriņš un attieksme
Zīmola tēla pētījumi
Monitortipa pētījumi
Klientu apmierinātība
Darbinieku pētījumi
Reklāmu testi
Produktu testi
Noslēpumainais klients
Segmentācija
B2B pētījumi
IT pētījumi
Pētnieciskās metodes
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TNS Atlas™

Sākot ar 2007. gadu TNS Latvia saviem klientiem piedāvā jaunu patēriņa pētījuma paaudzi TNS Atlas™, kas aizstāj līdz šim veikto patēriņa pētījumu Mērķa Grupu Indekss. Patēriņa tirgus pētījums TNS Atlas™ tiek veikts regulāri visu gadu. Tā mērķis ir iegūt informāciju par dažādu plaša patēriņa produktu, ilgstošas lietošanas preču un pakalpojumu patēriņu Latvijā un citās Baltijas valstīs, kā arī sniegt iespēju analizēt zīmolu, patērētāju un mediju savstarpējās saiknes. Izlasi veido Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvi respondenti vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Pētījuma rezultāti pieejami reizi pusgadā.

TNS Atlas™ rezultāti ir analizējami kopā ar Nacionālā Mediju Pētījuma: Prese rezultātiem, paturot prātā, ka patēriņa pētījuma modelis nodrošina mediju plānošanu zīmolu līmenī. Pētījuma rezultāti ir pieejami mediju plānošanas programmatūrā Galileo datu bāzes formātā. TNS Atlas™ nodrošina iespēju analizēt gan plaša patēriņa preču un pakalpojumu lietošanas biežumu, gan dažādu konkrētās produktu kategorijas 10 - 20 spēcīgāko zīmolu kopējo atpazīstamību, lietošanu, attieksmi pret zīmolu, kā arī zīmola pirkšanas paradumus.

Atkarībā no produkta lietošanas biežuma TNS Atlas™ anketas pamatjautājumi grupēti 3 daļās:
■ Plaša patēriņa preces (FMCG) - pārtikas preces, ikdienas patēriņa preces, personiskās higiēnas preces, kosmētika, bezrecepšu medikamenti, sadzīves ķīmija, kaķu/suņu barība u.c;
■ Ilgstošas lietošanas preces un pakalpojumi - automašīnas, sadzīves elektronika, mobilie telefoni, bankas, apdrošināšana u.c.;
Mazumtirdzniecība - veikali, lielveikali, apģērbu, mēbeļu veikali u.c.

Kontakti

Elīna Krūze
Vecākā klientu vadītāja
t 67 096 300
e elina.kruze@tns.lv

Siera un alus patēriņš Baltijā
18.06.2009

18.06.2009. 2009. gada pavasara periodā regulārā patēriņa pētījuma TNS AtlasTM ietvaros mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia Latvijā, TNS Gallup Lietuvā un TNS Emor Igaunijā tika iegūta informācija par dažādām ar patēriņu saistītām tēmām. Pētījuma rezultāti sniedz ieskatu gan par iedzīvotāju ieradumiem attiecībā uz dažādu produktu (pārtikas, sadzīves preču u.tml.) patēriņu, gan arī vispārīgās tēmās, kas saistītas ar iedzīvotāju patēriņa ieradumiem, piemēram, tirdzniecības vietu apmeklēšanas ieradumi, atvaļinājuma pavadīšanas veidi u.c. Tāpat katrā no no Baltijas valstīm  tika noskaidrota vairāk nekā 1300 zīmolu atpazīstamība, lietošana un iedzīvotāju attieksme pret tiem.

33 % Latvijas iedzīvotāju saglabā optimismu par materiālā stāvokļa uzlabošanos tuvāko divu gadu laikā
18.12.2008

18.12.2008. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi regulārā patēriņa pētījuma TNS AtlasTM   2008. gada rudens perioda rezultātus.

TNS Atlas™ – jauna karte ceļā pie patērētāja
TNS Latvia jaunākās paaudzes patēriņa pētījuma TNS Atlas™ rezultāti

14.06.2007

14.06.2007. Šodien mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia iepazīstināja ar jaunu Latvijas karti – TNS Atlas™, kas iezīmē virzienus, sniedz norādes, piedāvā ceļus  un  palīdz atrast Latvijas patērētāju. Jaunā karte sniedz atbildes uz vairākiem desmitiem jautājumu par patērētāju izvēli Latvijā - kādus produktus, pakalpojumus un zīmolus viņš (viņa) atpazīst, lieto, izvēlas, iegādājas un plāno iegādāties.

TNS Atlas™ - jauna karte ceļā pie patērētāja
08.01.2007

08.01.2007. Pēc rūpīga izstrādes procesa 2006. gada otrajā pusē jau 2007. gada sākumā TNS Latvia plāno pilnveidot un attīstīt šobrīd regulāri veikto patēriņa pētījumu Mērķa Grupu Indekss, piedāvājot saviem klientiem jaunu patēriņa pētījuma paaudzi TNS Atlas™.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības