TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Intervētāji
Analītiķis
Vecākais analītiķis
Klientu atbalsta vadītājs
Klientu vadītājs
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Kantar TNS aicina darbā klientu vadītāju
uz noteiktu laiku ar iespēju pagarināt līgumu uz nenoteiktu laiku

Tev patīk ietekmēt korporatīvo klientu biznesa izaugsmi? Tu gribi mārketinga pētījumos meklēt un atrast jaunas iespējas savu klientu biznesa attīstībai? Tu vari kopā ar savu klientu publiski uzstāties prožektoru gaismā, runājot par klienta nozares perspektīvām? Tad Tu noteikti esi īstais korporatīvo klientu vadītājs – mārketinga pētījumos balstītas klientu biznesa izaugsmes veicinātājs.


Pievienojies Kantar TNS un gūsti jaunus izaicinājumus! 

Kantar TNS klientu vadītājs ir: 
 ■ Dedzīgs konsultants – viņu urda pastāvīga vēlme uzzināt ko jaunu un dalīties savās zināšanās ar kolēģiem un klientiem
 ■ Stratēģiskais partneris – viņš zina, kā tieši ar mārketinga pētījumu palīdzību veidot savu klientu biznesa stratēģisko izaugsmi ilgtermiņā
 ■ Zinātkārs atklājējs – viņu ne tikai interesē, ko domā dažādas patērētāju grupas, bet viņš arī atrod kopsakarības skaitļos un viedokļos
 ■ Pieredzējis pētnieks – viņš zina, kā vislabāk veikt pētījumus, un saprot, kā interpretēt iegūtos rezultātus 
 ■ Aizraujošs stāstnieks – spēj radīt stāstu par jebko, sākot no izpētes metodoloģijas, un beidzot ar atziņu izklāstu klientam
 ■ Labs procesu vadītājs – spēj efektīvi organizēt savu darbu, vienlaikus vadot klientu attiecības, projektus un tajos iesaistītos cilvēkus
 ■ Valodu pārvaldītājs – latviešu valoda viņam ir ļoti labā līmenī, ar klientiem viņš spēj tekoši sarunāties arī krieviski un angliski, kā arī rakstveidā komunicēt labā angļu valodā
 ■ Iedvesmojoša un pašpārliecināta personība – cilvēks, kuram kolēģi un klienti sekotu kaut vai uz pasaules malu un droši dotos kopā izlūkos

Lai klientu vadītājs būtu mūsu īstais korporatīvo klientu vadītājs, viņam ir jābūt: 
 ■ Maģistra grādam vai vismaz iesāktām maģistrantūras studijām, vēlams ar specializāciju socioloģijā vai tirgvedības pētīšanā
 ■ Vairāku gadu pieredzei tirgus izpētes, mārketinga, sociālo, mediju vai līdzvērtīgu pētījumu projektu vadītāja vai klientu vadītāja amatā
 ■ Nevainojamai izpratnei par kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu metodoloģiju
 ■ Praktiskai pieredzei vairāku valodu (latviešu, krievu un angļu) anketu izstrādē 
 ■ Loģiskai un strukturētai domāšanai anketu izveidei, aptaujas metožu un izlases modeļu izvēlei 
 ■ Zināšanām par to, kas ir SPSS un kā to pielietot
 ■ Ar savu redzējumu par to, kā vislabāk attēlot pētījumos iegūtos rezultātus, jo īpaši infografikas veidā
 ■ Precīzam datu nolasīšanā (gan no tabulām, gan no grafikiem) un interpretēšanā 
 ■ Atziņu atradējam lielajā informācijas laukā
 ■ Vārda meistaram, kas iegūtās atziņas spēj aizraujošā veidā izklāstīt kolēģiem un klientiem
 ■ Stratēģiskam konsultantam un partnerim savu klientu biznesa izaugsmes veicināšanai
 ■ Atvērtam masu medijiem, lai spētu bez liela lampu drudža sniegt interviju televīzijā vai kopā ar klientu uzstāties preses konferencē
 ■ Elastīgam ikdienas darba procesā, spējīgam pārplānot darbus atbilstoši klientu mainīgajām vajadzībām
 ■ Gatavam apgūt jaunas zināšanas un prasmes, tostarp doties pieredzes apmaiņā ārpus Latvijas

Ko mēs piedāvājam klientu vadītājam: 
 ■ Aizraujošu darbu ar Latvijas un starptautiskajiem korporatīvajiem klientiem – iedziļināšanos viņu biznesā un mārketinga pētījumos balstītu klientu biznesa izaugsmi veicinošu atziņu un padomu sniegšanu
 ■ Profesionālus kolēģus, kas vajadzības gadījumā palīdzēs apgūt specifiskās zināšanas par Kantar TNS pakalpojumiem 
 ■ Starptautisku skatījumu uz patērētāju attīstību un zīmolu izaugsmi visā pasaulē 
 ■ Iespēju mācīties un pilnveidoties kā profesionālim pētniecībā un pārdošanā
 ■ Jaunām idejām un inovācijām atvērtu darba vidi
 ■ Draudzīgu un iedvesmojošu darba kultūru 
 ■ Elastīgu darba laiku ģimenei draudzīgā uzņēmumā
 ■ Atbilstošu atalgojumu pētījumu nozares lielākā nodokļu maksātāja uzņēmumā
 ■ Veselības apdrošināšanu, apmaksātus mobilos sakarus ar neierobežotu internetu un citas lojālā darbinieka priekšrocības

Ja zini, ka iepriekš minētais atbilst Tev un Tu vēlētos kļūt par Kantar TNS klientu izaugsmes veicinātāju, tad līdz 3.martam (ieskaitot) sūti pieteikumu uz: darbs@tns.lv ar norādi “Klientu vadītājs”. Novērtēsim, ja CV būsi pievienojis arī spēcīgu motivācijas vēstuli ar stāstu, kāpēc tieši Tevi mums izvēlēties kā klientu vadītāju.

Atbildēsim uz ikviena pretendenta jautājumiem (arī tos var sūtīt uz darbs@tns.lv), taču uz pārrunām aicināsim tikai tos kandidātus, kas atbildīs sniegtajam aprakstam par to, kādam jābūt mūsu īstajam korporatīvo klientu vadītājam.

Kontakti

Kantar TNS
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības