TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions
AdEval
Conversion Model
NeedScope
TRI*M
Miriad

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 





Conversion Model™ ir cilvēku uzvedības psiholoģisks izpētes instruments, ar kuru pēta patērētāju / klientu piesaistību noteiktai markai / uzņēmumam. Tā ir starptautiski atzīta metode, kas ļauj dziļi ielūkoties patērētāju prātos.

■  Vai patērētāji turpinās izmantot Jūsu marku? Cik daudz viņu ir un kas viņi ir?
■  Vai viņi Jūsu markai ir cieši piesaistīti un tā viņiem ir nozīmīga, vai arī viņi to lieto ieraduma vai tirgus apstākļu dēļ?
■  Kas viņus piesaista Jūsu markai, un kas attur no Jūsu markas lietošanas?
■  Un, ja patērētāji vairs nelietos Jūsu marku, tad kāpēc? 
■  Kas ir galvenie konkurenti? Kāpēc patērētāji lieto viņu markas? No kuriem konkurentiem Jūs varat pārvilināt patērētājus? Kā piesaistīt jaunus patērētājus?
 
Atbildot uz šiem jautājumiem, Conversion Model™ ne tikai sniedz padziļinātu informāciju par to, kas piesaista esošos patērētājus, bet arī piedāvā iespējamos stratēģiskās rīcības virzienus markas turpmākai izaugsmei piesaistot jaunus patērētājus.

Šo metodiku ieteicams izmantot, saasinoties konkurencei, kad īpaši aktuāli ir saglabāt esošās attiecības starp patērētāju un marku, kā arī precīzāk strādāt pie jaunu attiecību izveidošanas.

Conversion Model™ iespējams veikt kā atsevišķu, patstāvīgu pētījumu, kā arī ar to var papildināt jebkurus citus pētījumus (piemēram, lietošanas un attieksmes, produktu testus u.tml.).

Kontakti

Revita Logina
t 67 096 300
revita.logina@tns.lv

Ilva Pudule
t 67 096 300
ilva.pudule@tns.lv

Tikai trešā daļa klientu jūtas emocionāli piesaistīti apdrošinātājam
30.09.2010

30.09.2010. Pētījums par Latvijas ekonomiski aktīvo uzņēmumu pieredzi apdrošināšanas pakalpojumu izmantošanā liecina, ka vidēji tikai 34 % klientu ir piesaistīti pašlaik izmantotai apdrošināšanas sabiedrībai.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības