TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Televīzija
Prese
Radio
Internets
Reklāmu reģistrs
AdHoc
Mediju pētījumu
gadagrāmata
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Reklāmu reģistrs. Adex

Pētījumu kompānija TNS veic pastāvīgu Latvijas reklāmas tirgus izpēti kopš 1994.gada. TNS Reklāmu reģistra mērķis ir iegūt informāciju par reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju un mediju reklāmas apjomu. Šādi pētījumi notiek arī Igaunijā un Lietuvā.

Reklāmas apjoma mērīšana:

■  visos medijos pēc skaita;
■  TV un radio laiks sekundēs;
■  avīžu un žurnālu reklāmas apjoms kvadrātcentimetros;
■  vides reklāmas apjoms kvadrātmetros;
■  Bruto cenas (pētījumā tiek reģistrētas reklāmas izmaksas eiro pēc publicēšanas brīdī spēkā esošajām cenu lapām. Bartera darījumi tiek uzskaitīti kā apmaksāta reklāma. Apjoma un citas īpašas atlaides netiek piemērotas);
■  TV reklāmas sasniegtā auditorija.

Pētījuma izlase un metodoloģija

Reklāmas tirgus pētījums tiek veikts sešās mediju grupās – televīzijā, internetā, radio, vidē, žurnālos un avīzēs. Televīzijā, internetā un presē izmantotā datu ieguves metode ir monitorēšana. Radio un vides reklāmas apjoma informācija tiek saņemta no medijiem, un tiek veikta visu reklamēto produktu klasificēšana. Reklāmas tirgus nozaru klasifikācija izveidota pēc starptautisko standartu parauga un pielāgota Latvijas reklāmas tirgus īpatnībām. Mediju izlase tiek veidota, balstoties uz auditorijas lielumu, reklāmas apjomu un medija līdzdalību pētījumā.

Pētījums notiek nepārtraukti, un dati ir pieejami specializētā programmnodrošinājumā AdFacts vai atskaišu veidā.

Reklāmu reģistra pētījumā iekļautie mediji

25 TV kanāli
1BM, 3+, 360TV, CTC Baltija, FOX, FOX Life, Kanāls 2, Kidzone TV, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, Nickelodeon, NTV Mir Baltic, PBK, Re:TV, REN TV Baltic, RīgaTV 24, RTR Planeta Baltija, Sony Entertainment TV, Sony Turbo, Sportacentrs.com TV, STV, TV3, TV6.

16 interneta lapas
1188.lv, Apollo.lv, DB.lv, Delfi.lv, Diena.lv, Inbox.lv, ir.lv, KasJauns.lv, Mammamuntetiem.lv, Otkrito.lv, rus.DB.lv, rus.Delfi.lv, rus.TVNet.lv, Sportacentrs.com, ss.lv, Tvnet.lv.

15 radio stacijas
Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 KLASIKA, Mix FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, Super FM (Latviešu Radio), SWH Gold, SWH Rock.

72 žurnāli
100 labi padomi, 36,6C, Agro Tops, Annas Psiholoģija, Astes, Auto Bild Latvija, Azbuka Zdorovja (rus), Ārsts.lv, Copes Lietas, Cosmopolitan, Četras Sezonas, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, FHM, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Dārzs, Ievas Māja, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Virtuve, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ir, Ir Nauda, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Ko ārsti tev nestāsta, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Ļubļu (rus), Mans Mazais, Materia Medica, Māja, Mājas Viesis, Medības, National Geographic Latvija, Nezināmā Vēsture, OK!, Otkritij Gorod (rus), Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patiesā Dzīve, Patron (rus), Planētas noslēpumi, Praktiskais Latvietis, Praktiskie Rokdarbi, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sīrups Girl, Sīrups testi & mīklas, Sporta Avīze, Telegraf (rus), Una, Vakara Ziņas, Veselība.

24 avīzes
7 Supersekretov (rus), Biznes Vesti, Diena, Dienas Bizness, Ievas Padomu Avīze, Kas Jauns avīze, Latvijas Avīze, Latvijas Mājas Dakteris, Latvijas Santīms (rus), Latvijas televīzijas programma, Latvijskaja TV-Programma (rus), Latvijskie Vesti (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Rīgas Santīms (rus), Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Subbota (rus), Tautas Veselības Avīze, Tava Programma, Teleprogramma s dadei Mišei (rus), TV Vesti TELEK, Vesti Segodņa (rus), Vesti Segodņa Ņedeļa.

7 vides mediji
Baltic Media Line, BRKB Studio, Clear Channel, Guru Media, JC Decaux, Pilsētas Līnijas, Tilts Media.

AdFacts un datu interpretācijā izmantoto terminu un saīsinājumu skaidrojums

ADEX - advertising expenditures (reklāmas izdevumi).
Garums / izmērs - reklāmas garums sekundēs TV un radio un reklāmas izmērs cm2 vai m2 presē un vidē.
Relatīvais izmērs - preses reklāmas izmēra attiecība pret preses izdevuma lapas izmēru, kurā tā izvietota, izteikta decimāldaļas formā.
Medsplit - reklāmas apjoma sadalījums pa atsevišķiem medijiem.
Share of voice (SOV) - kopējais reklāmas apjoms un sadalījums pa mediju veidiem.
Sponsorings - TV reklāma, kuras saturs ir reklāmdevēju logo un dinamiskie logo, pulksteņi pirms ziņām.
Cenulapas cena (Cost (EURO)) - reklāmas bruto cena saskaņā ar tās noraidīšanas/publicēšanas brīdī spēkā esošo medija cenu lapu. TV cenā ir iekļauti TV kanālu cenu lapās noteiktie sezonas, klipu garuma, programmu koeficienti.
N/N - reklāmdevējs nav nosakāms.
GRP – sasniegtie reitinga punkti. TV – 1 minūtes GRP, presē vidējais medija reitings %, radio vidējais 15 minūšu reitings % (AQH%).
GRP 15min – sasniegtie reitinga punkti. TV – 15 minūšu GRP.
GRP Consolidated – sasniegtie konsolidētā (7 dienu) reitinga punkti. TV – 1 minūtes konsolidētais GRP.
GRP 15min Consolidated – sasniegtie konsolidētā (7 dienu) reitinga punkti. TV – 15 minūšu konsolidētais GRP.
GRPsec - rādītājs tiek iegūts, reizinot TV reklāmas klipa 1 minūtes GRP ar klipa garumu sekundēs.
GRPsec 15min - rādītājs tiek iegūts, reizinot TV reklāmas klipa 15 minūtšu GRP ar klipa garumu sekundēs.
GRPsec price EUR - TV reklāmas klipa cena, kas tiek aprēķināta sareizinot GRP sec un TV kanāla cenu lapā noteikto bruto GRP sekundes cenu.
GRPsec price EUR 15min - TV reklāmas klipa cena, kas tiek aprēķināta sareizinot 15 minūšu GRP ar klipa garumu un TV kanāla cenu lapā noteikto bruto GRP sekundes cenu.
GRPsec price Consolidated - TV reklāmas klipa cena, kas tiek aprēķināta sareizinot GRP Consolidated ar reklāmas garumu sekundēs un TV kanāla cenu lapā noteikto bruto GRP sekundes cenu.
GRPsec price 15min Consolidated - TV reklāmas klipa cena, kas tiek aprēķināta sareizinot GRP 15min Consolidated ar reklāmas garumu sekundēs un TV kanāla cenu lapā noteikto bruto GRP sekundes cenu.
Price GRPsec EUR w/o Coefficients - TV reklāmas klipa cena, kas tiek aprēķināta sareizinot GRPsec un TV kanāla cenu lapā noteikto bruto GRP sekundes cenu, nepiemērojot nekādus koeficientus.


Kontakti
Oskars Rumpēters
t 67 096 300
e oskars.rumpeters@tns.lv

2016.gadā Baltijas mediju reklāmas tirgus pieauga par 2,9% un sasniedza 278,8 miljonus eiro
29.05.2017


29.05.2017. Pētījumu kompānija Kantar TNS ir apkopojusi informāciju par reklāmas tirgus izaugsmi Baltijā 2016.gadā. Pētījums liecina, ka visās trīs Baltijas valstīs kopā 2016.gada mediju reklāmas tirgus apjoms sasniedza 278,8 miljonus eiro – tas ir par 2,9% vairāk nekā 2015.gadā.

2015.gadā Baltijas mediju reklāmas tirgus pieauga par 3,1% un sasniedza 270,9 miljonus eiro
11.05.2016

11.05.2016. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi informāciju par reklāmas tirgus izaugsmi Baltijā 2015.gadā. Pētījums liecina, ka visās trīs Baltijas valstīs kopā 2015.gada mediju reklāmas tirgus apjoms sasniedza 270,9 miljonus eiro – tas ir par 3,1% vairāk nekā 2014.gadā.

2015. gada jūlijā TV pārraidīts par 47% vairāk reklāmu nekā gadu iepriekš
11.08.2015

11.08.2015. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2015. gada jūliju. TNS Reklāmu reģistrs jūlijā televīzijā ir fiksējis 199 326 reklāmas un 20 789 sponsorreklāmas gadījumus. Jūlijā TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 46%, bet sponsorreklāmu skaits pieaudzis par 61%, kopumā radot kāpumu par 47%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2014.gadā.

2015. gada maijā TV pārraidīts par 10% vairāk reklāmu nekā gadu iepriekš
16.06.2015

16.06.2015. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2015. gada maiju. TNS Reklāmu reģistrs maijā televīzijā ir fiksējis 186 182 reklāmas un 31 314 sponsorreklāmas gadījumus. Maijā TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 7%, bet sponsorreklāmu skaits pieaudzis par 27%, kopumā radot kāpumu par 10%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2014.gadā.

Aprīlī reklāmas apjoms pieaudzis TV
25.05.2015

25.05.2015. Pētījumu kompānija TNS apkopojusi aprīļa televīzijas, preses, radio un vides reklāmas apjomus. 2015. gada aprīlī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2014. gada aprīli, reklāmas apjoma pieaugums ir fiksēts TV, bet kritums – avīzēs, vidē, radio un žurnālos.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības