TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Visas ziņas
Televīzija
Radio
Prese
Internets
Reklāmu reģistrs
TRIM
IT pētījumi
Darba vides pētījumi
Sociālie pētījumi
Eirobarometrs
Pasaulē
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



2015.gadā Baltijas mediju reklāmas tirgus pieauga par 3,1% un sasniedza 270,9 miljonus eiro
2016.05.11

2015. gada jūlijā TV pārraidīts par 47% vairāk reklāmu nekā gadu iepriekš
2015.08.11

2015. gada maijā TV pārraidīts par 10% vairāk reklāmu nekā gadu iepriekš
2015.06.16

Aprīlī reklāmas apjoms pieaudzis TV
2015.05.25

Mediju reklāmas tirgus 2014.gadā ir audzis par 3% un sasniedzis 75,63 miljonus eiro
2015.04.10

2015. gada februārī TV pārraidīts par 16% vairāk reklāmu nekā gadu iepriekš
2015.03.12

Janvārī reklāmas apjoms pieaudzis radio
2015.02.26

2015. gada janvārī pārraidīts par 1% mazāk reklāmu nekā gadu iepriekš
2015.02.16

2014. gada decembrī pārraidīts par 3% mazāk reklāmu nekā gadu iepriekš
2015.01.23

Šogad novembrī pārraidīts par 9% vairāk reklāmu nekā 2013.gadā
2014.12.14

Šogad oktobrī pārraidīts par 7% vairāk reklāmu nekā 2013.gadā
2014.11.10

Septembrī reklāmas apjoms pieaudzis radio, vidē, TV un žurnālos
2014.11.03

Šogad septembrī pārraidīts tikpat daudz reklāmu kā 2013.gadā
2014.10.10

Augustā reklāmas apjoms pieaudzis radio, žurnālos un vidē, salīdzinot ar gadu iepriekš
2014.09.30

Latvijas mediju reklāmas tirgū 2014. gada pirmajā pusgadā vērojama stagnācija
2014.09.17

Augustā TV pārraidīts par 0,2% mazāk reklāmu nekā 2013. gadā
2014.09.08

Jūnijā reklāmas apjoms pieaudzis radio un TV, salīdzinot ar gadu iepriekš
2014.07.28

Jūnijā TV noraidīts par 8% lielāks reklāmu skaits nekā 2013. gadā
2014.07.24

Maijā sasniegts jauns TV reklāmu skaita rekords – 198 240 reklāmas mēnesī
2014.06.16

2013. gadā Baltijas mediju reklāmas tirgus sasniedzis 248,6 miljonu eiro apjomu
2014.05.14

Aprīlī TV noraidīts par 13% lielāks reklāmu skaits nekā 2013. gadā
2014.05.13

Mediju reklāmas tirgus 2013. gadā sasniedzis 73,4 miljonus eiro
2014.04.29

Martā TV noraidīts par 2% mazāks reklāmu skaits nekā 2013. gadā
2014.04.15

Februārī TV noraidīts par 7% lielāks reklāmu skaits nekā 2013. gadā
2014.03.27

Janvārī reklāmas apjoms pieaudzis TV un žurnālos, salīdzinot ar gadu iepriekš
2014.02.25

Janvārī TV noraidīts par 32% lielāks reklāmu skaits nekā 2013. gadā
2014.02.12

Pērn decembrī reklāmas apjoms pieaudzis TV, radio un avīzēs, salīdzinot gadu iepriekš
2014.02.05

Decembrī TV noraidīts par 21% lielāks reklāmu skaits nekā 2012. gadā
2014.01.13

Novembrī TV reklāmu skaits pieaudzis par 7% salīdzinot ar 2012. gadu
2013.12.10

Oktobrī reklāmas apjoms pieaudzis avīzēs, TV un žurnālos, salīdzinot ar 2012. gadu
2013.11.29

Šogad oktobrī TV pārraidīts par 18% vairāk reklāmu nekā pērn
2013.11.07

Septembrī reklāmas apjoms pieaudzis TV, žurnālos, avīzēs un radio, salīdzinot ar 2012. gadu
2013.11.05

Šogad septembrī TV pārraidīts par 28% vairāk reklāmu nekā pērn septembrī
2013.10.07

Augustā reklāmas apjoms pieaudzis tikai TV, salīdzinot ar 2012. gadu
2013.09.26

Šogad augustā TV pārraidīts par 22% vairāk reklāmu nekā pērn augustā
2013.09.25

Mediju reklāmas tirgus 2013. gada pirmajā pusgadā ir audzis par 3% un sasniedzis 25,5 miljonus
2013.08.29

Šogad jūlijā TV pārraidīts par 9% vairāk reklāmu nekā pērn
2013.08.07

Jūnijā reklāmas apjoms pieaudzis avīzēs un TV, salīdzinot ar 2012. gadu
2013.07.30

Šogad jūnijā TV pārraidīts par 8% vairāk reklāmu nekā pērn jūnijā
2013.07.19

Maijā reklāmas apjoms pieaudzis visos medijos, salīdzinot ar 2012. gadu
2013.06.27

Maijā TV pārraidīts par 16% vairāk reklāmu nekā 2012.gada maijā
2013.06.13

Aprīlī reklāmas apjoms pieaudzis TV, žurnālos un vidē, salīdzinot ar 2012. gadu
2013.05.27

Aprīlī TV pārraidīts par 15% vairāk reklāmu nekā 2012.gada aprīlī
2013.05.09

Martā TV pārraidīts par 8% vairāk reklāmu nekā 2012.gada martā
2013.04.11

Februārī reklāmas apjoms pieaudzis radio, žurnālos, TV un vidē, salīdzinot ar 2012. gadu
2013.04.10

Baltijas reklāmas tirgus 2012.gadā pieaudzis par 1,2%
2013.03.26

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjoms 2012. gadā palielinājies par 3%
2013.03.26

Februārī TV pārraidīts par 9% vairāk reklāmu nekā 2012. gadā
2013.03.13

Janvārī reklāmas apjoms pieaudzis radio, TV, vidē un avīzēs, salīdzinot ar 2013. gadu
2013.02.26

Janvārī TV noraidīts par 5% vairāk reklāmu nekā 2012. gadā
2013.02.11

Decembrī reklāmas apjoms pieaudzis TV, radio un žurnālos, salīdzinot ar 2011. gadu
2013.01.29

Decembrī TV noraidīts par 16% vairāk reklāmu nekā 2011. gadā
2013.01.18

Novembrī reklāmas apjoms pieaudzis TV, vidē, radio un žurnālos, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.12.27

Novembrī TV sasniegts jauns reklāmu skaita rekords – 177 228 reklāmas mēnesī
2012.12.06

Oktobrī reklāmas apjoms pieaudzis vidē, TV, radio un žurnālos, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.11.29

Oktobrī TV sasniegts jauns reklāmu skaita rekords – 175 580 reklāmas mēnesī
2012.11.12

Septembrī reklāmas apjoms pieaudzis TV, vidē un žurnālos, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.11.08

Septembrī TV reklāmu skaits pieaudzis par 41%, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.10.17

Augustā reklāmas apjoms pieaudzis žurnālos, radio un TV, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.09.27

Augustā TV reklāmu skaits pieaudzis par 32%, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.09.12

Mediju reklāmas tirgus 2012. gada pirmajā pusgadā ir audzis par 2% un sasniedzis 24,9 miljonus
2012.09.04

Jūlijā reklāmas apjoms pieaudzis radio, vidē, TV un žurnālos, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.08.31

Jūlijā TV reklāmu skaits pieaudzis par 37%, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.08.16

Jūnijā TV reklāmu skaits pieaudzis par 23%, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.07.05

Maijā TV reklāmu skaits pieaudzis par 16%, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.06.06

2011. gadā reklāmu skaits pieaudzis par 18%
2012.04.19

Martā TV reklāmu skaits pieaudzis par 23%, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.04.16

Baltijas mediju reklāmas tirgus 2011. gadā pieaudzis par 6%
2012.03.22

Februārī TV reklāmu skaits pieaudzis par 11%, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.03.15

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjoms 2011. gadā palielinājies par 5%
2012.03.14

Janvārī TV reklāmu skaits pieaudzis par 9%, salīdzinot ar 2011. gadu
2012.02.07

Decembrī TV reklāmu skaits pieaudzis par 11%, salīdzinot ar 2010. gadu
2012.01.16

Novembrī TV reklāmu skaits pieaudzis par 12%, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.12.12

Oktobrī reklāmas apjoms pieaudzis visās mediju grupās, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.12.06

Oktobrī TV reklāmu skaits pieaudzis par 8%, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.11.07

Septembrī reklāmas apjoms pieaudzis radio un presē, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.10.28

Septembrī TV reklāmu skaits samazinājies par 2%, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.10.10

Augustā reklāmas apjoms pieaudzis visās mediju grupās, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.10.07

Augustā TV reklāmu skaits pieaudzis par 7%, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.09.07

Jūlijā reklāmas apjoms pieaudzis radio, avīzēs un vidē, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.08.26

Jūlijā TV reklāmu skaits pieaudzis par 1%, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.08.18

Mediju reklāmas tirgus 2011. gada pirmajā pusgadā ir audzis par 4% un sasniedzis 24,4 miljonus
2011.08.17

Jūnijā TV, radio, vidē un žurnālos pieaudzis reklāmas apjoms, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.07.28

Jūnijā TV reklāmu skaits pieaudzis par 12%, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.07.22

Maijā TV, presē, radio un vidē pieaudzis reklāmas apjoms, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.06.29

Maijā TV reklāmu skaits pieaudzis par 13%, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.06.08

Aprīlī TV, presē, radio un vidē pieaudzis reklāmas apjoms, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.05.27

Aprīlī TV reklāmu skaits pieaudzis par 8%, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.05.10

Martā TV reklāmu skaits pieaudzis par 12%, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.04.07

Februārī TV, presē un vidē pieaudzis reklāmas apjoms, salīdzinot ar 2010. gadu
2011.04.05

Baltijas mediju reklāmas tirgus 2010.gadā samazinājies par 7%
2011.03.22

Februārī par 10% vairāk TV reklāmu, nekā 2010. gadā
2011.03.14

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjoms 2010. gadā krities par 13%
2011.03.09

Janvārī TV, radio, presē un vidē pieaudzis reklāmas apjoms salīdzinot ar 2010. gadu
2011.03.02

2010. gadā TV un radio pieaudzis reklāmas apjoms un presē samazinājies
2011.02.04

2010. gadā TV reklāmu skaits pieaudzis par 22%, salīdzinot ar 2009. gadu
2011.02.01

Decembrī par 33% pieaudzis TV reklāmu skaits, salīdzinot ar 2009. gadu
2011.01.19

Novembrī TV reklāmu skaits pieaudzis par 20%, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.12.08

Oktobrī gan TV, gan radio un presē vairāk reklāmas nekā 2009. gadā
2010.11.24

Oktobrī strauji pieaudzis TV sponsorreklāmu skaits
2010.11.12

Septembrī turpina pieaugt reklāmas apjoms gan TV, gan radio un presē, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.10.27

Septembrī pieaudzis TV reklāmu skaits
2010.10.08

Augustā reklāmas apjoms pieaug gan TV, gan radio un presē, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.09.27

Augustā par 11% vairāk TV reklāmu nekā 2009. gadā
2010.09.07

Jūlijā reklāmas apjoms pieaug TV. Radio un presē kritums, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.08.26

Jūlijā TV reklāmu skaits joprojām lielāks nekā 2009. gadā
2010.08.18

Mediju reklāmas tirgus 2010. gada pirmajā pusgadā ir sasniedis 23,6 miljonus latu apjomu
2010.08.03

Jūnijā TV, radio un arī presē reklāmas apjoma pieaugums
2010.07.26

Jūnijā pārspēts maija TV reklāmu skaita pieaugums, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.07.12

Maijā turpinās TV reklāmas apjoma pieaugums, savukārt presē un radio kritums
2010.06.21

Maijā lielākais šī gada TV reklāmu skaita pieaugums, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.06.10

Aprīlī turpinās TV un radio reklāmu apjoma pieaugums, presē joprojām kritums
2010.05.27

TV reklāmu skaits aprīlī pieaudzis par 28%, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.05.10

Martā TV un radio reklāmu skaits pieaudzis, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.05.07

TV reklāmu apjoms 2010. gada martā
2010.04.23

Baltijas mediju reklāmas tirgus 2009. gadā samazinājies par 41%
2010.03.29

Februārī pieaudzis reklāmu skaits, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.03.23

TV reklāmu apjoms 2010. gada februārī
2010.03.15

Janvārī pieaudzis TV reklāmu skaits, salīdzinot ar 2009. gadu
2010.03.01

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjoms 2009. gadā krities par 46%
2010.02.17

TV reklāmu apjoms 2010. gada janvārī
2010.02.09

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada decembrī
2010.01.29

TV reklāmu apjoms 2009. gada decembrī
2010.01.12

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada oktobrī
2009.11.26

TV reklāmu apjoms 2009. gada oktobrī
2009.11.05

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada septembrī
2009.10.29

TV reklāmu apjoms 2009. gada septembrī
2009.10.09

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada augustā
2009.10.01

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada jūlijā
2009.09.01

Latvijas mediju reklāmas tirgus 2009. gada pirmajā pusgadā samazinājies par 42%
2009.08.11

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada jūnijā
2009.08.03

TV reklāmu apjomi 2009.gada jūnijā
2009.07.10

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada maijā
2009.07.07

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada aprīlī
2009.05.28

TV reklāmu apjomi 2009.gada aprīlī
2009.05.15

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada martā
2009.04.28

TV reklāmu apjomi 2009.gada martā
2009.04.09

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada februārī
2009.03.31

Baltijas mediju reklāmas tirgus 2008. gadā
2009.03.16

TV reklāmu apjomi 2009.gada februārī
2009.03.13

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2009. gada janvārī
2009.02.24

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjoms 2008. gadā palicis nemainīgs
2009.02.23

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada decembrī
2009.02.02

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada novembrī
2008.12.30

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada oktobrī
2008.12.01

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada septembrī
2008.11.03

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada augustā
2008.09.24

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada jūlijā
2008.08.28

Latvijas mediju reklāmas tirgus 2008. gada pirmajā pusgadā audzis par 16% un sasniedzis 49,24 miljonu latu
2008.08.26

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada jūnijā
2008.08.07

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada maijā
2008.07.11

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada aprīlī
2008.05.28

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada martā
2008.04.28

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada februārī
2008.03.26

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2008. gada janvārī
2008.03.05

Lietuvas reklāmas tirgus 2007. gadā pieaudzis par 15,6 %
2008.03.05

Latvijas mediju reklāmas tirgus 2007. gadā
2008.02.27

Igaunijas reklāmas tirgus 2007. gadā pieaudzis par 28%
2008.02.22

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada decembrī
2008.01.29

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada novembrī
2007.12.21

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada oktobrī
2007.12.03

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada septembrī
2007.10.24

Igaunijas mediju reklāmas tirgum strauja izaugsme
2007.10.16

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada augustā
2007.09.25

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada jūlijā
2007.08.28

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 13. – 19. augustā
2007.08.23

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada jūnijā
2007.07.30

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 2. – 8. jūlijā
2007.07.12

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada maijā
2007.07.04

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada aprīlī
2007.05.29

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada martā
2007.05.10

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 2. – 8.aprīlī
2007.04.12

Lielākie reklāmdevēji un reklamētākās produktu markas 2006. gadā Latvijā
2007.04.11

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 26. martā – 1.aprīlī
2007.04.05

Latvijas reklāmas trigus 2006. gadā
2007.04.04

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 19. – 25. martā
2007.03.29

Baltijas mediju reklāmas tirgus 2006. gadā
2007.03.23

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada februārī
2007.03.23

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 12. – 18. martā
2007.03.22

TNS Latvia mediju reklāmas tirgus apkopojums par 2005. un 2006. gadu
2007.03.12

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 26. februārī – 4. martā
2007.03.08

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 19. – 25. februārī
2007.03.01

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada janvārī
2007.02.26

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 12. – 18. februārī
2007.02.22

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 5. – 11. februārī
2007.02.15

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 29.janvārī – 4. februārī
2007.02.08

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 22 – 28.janvārī
2007.02.01

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada decembrī
2007.01.31

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 15. - 21.janvārī
2007.01.25

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 8. - 14.janvārī
2007.01.18

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 1. - 7.janvārī
2007.01.11

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 25. – 31. decembrī
2007.01.05

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada novembrī
2007.01.03

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada oktobrī
2006.12.04

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 13. – 19. novembrī
2006.11.23

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada septembrī
2006.10.26

Politiskās reklāmas apjoms priekšvēlēšanu laikā televīzijā, presē un radio 2006. gadā
2006.10.24

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 2. – 8. oktobrī
2006.10.12

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 25. septembrī – 1.oktobrī
2006.10.05

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 18. – 24. septembrī
2006.09.28

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada augustā
2006.09.26

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 11. – 17. septembrī
2006.09.22

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 4. – 10. septembrī
2006.09.14

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 28. augustā – 3. septembrī
2006.09.07

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 21. – 27. augustā
2006.08.31

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada jūnijā un jūlijā
2006.08.30

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 14. – 20. augustā
2006.08.24

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 7. – 13. augustā
2006.08.18

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi no 2006. gada 31. jūlija – 6. augustam
2006.08.11

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 24. – 30. jūlijā
2006.08.03

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada pirmajā pusgadā
2006.08.01

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 17. – 23. jūlijā
2006.07.28

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada maijā
2006.06.28

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006.gada 12. – 18. jūnijā
2006.06.20

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 5. – 11. jūnijā
2006.06.13

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006.g. 29. maijā – 4.jūnijā
2006.06.08

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 22. – 28. maijā
2006.06.06

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006.g. 15. – 21. maijā
2006.05.26

reklāmas tirgus apjomi par 2006. gada aprīli
2006.05.22

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 1. – 7. maijā
2006.05.11

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 17. – 23. aprīlī
2006.04.27

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2006. gada martu
2006.04.24

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 10. – 16. aprīlī
2006.04.20

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 3. – 9. aprīlī
2006.04.13

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 20. – 26. martā
2006.03.30

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2006. gada februāri
2006.03.22

Reklāmu skaits TV kanālos pieaug
2006.03.16

BALTIJAS REKLĀMAS TIRGUS 2005. GADĀ PIEAUDZIS PAR 13 PROCENTIEM
2006.03.06

Latvijas reklāmas tirgus apjomi 2006.g. janvārī
2006.02.23

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 6. – 12. februārī
2006.02.16

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 16. – 22. janvārī
2006.01.26

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 9. – 15. janvārī
2006.01.19

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada decembri
2006.01.18

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2. – 8. janvārī
2006.01.12

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 26. decembrī – 1.janvārī
2006.01.05

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 12. – 18. decembrī
2005.12.22

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada novembri
2005.12.20

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 21. – 27. novembrī
2005.12.05

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada oktobri
2005.11.23

TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 31. oktobrī – 6. novembrī
2005.11.10

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 24. – 30. oktobrī
2005.11.03

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 17. – 23. oktobrī
2005.10.27

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 10. – 16. oktobrī
2005.10.20

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada septembri
2005.10.19

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 26. septembrī – 2. oktobrī
2005.10.06

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 19.-25. septembrī
2005.09.30

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada augustu
2005.09.22

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 12.-18. septembrī
2005.09.22

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 5.-11. septembrī
2005.09.15

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 29. augustā – 4. septembrī
2005.09.08

Latvian advertising market has grown for 17% in the first half of 2005
2005.08.31

Latvijas reklāmas tirgus 2005.gada 1.pusgadā audzis par 17%
2005.08.31

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada jūliju
2005.08.19

TV reklāmas tirgus apjomi 2005.gada 1.-7.augustā
2005.08.14

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 11. – 17. jūlijā
2005.07.21

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada jūniju
2005.07.19

TV reklāmas tirgus apjomi 2005. gada 4. – 10. jūlijā
2005.07.14

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada maiju
2005.06.27

Reklāmas tirgus apjomi 2005.gada aprīlī
2005.05.24

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada janvāri
2005.03.04

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2005. gada janvāri
2005.03.04

Mediju reklāmas tirgus 2004. gadā – 49,3 milj. LVL
2005.03.01

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2004. gada decembri
2005.01.20

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2004. gada oktobri
2004.11.17

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2004. gada septembri
2004.10.19

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2004. gada augustu
2004.09.27

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2004. gada jūliju
2004.09.01

2004. gada pusgada reklāmas tirgus
2004.08.11

Reklāmas apjomi 2004. gada jūnijā
2004.08.05

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2004. gada aprīli un maiju
2004.06.21

Reklāmas tirgus apjomi 2004. gada martā
2004.04.22

Reklāmas tirgus apjomi 2004. gada februārī
2004.03.01

Reklāmas tirgus apjoms 2003. gadā
2004.02.24

Par reklāmas tirgus rezultātiem 2003. gada 1. pusgadā
2003.10.02

Baltijas reklāmas tirgus apjoma pieaugums 2002. gadā – 14 %
2003.06.17

Latvijas reklāmas tirgus 2002. gadā audzis par 18 %, sasniedzot 40,5 miljonus latu
2003.03.13

Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2002. gada oktobri
2002.11.28

Reklāmas tirgus aug par 9%
2002.09.23

2001. gadā Baltijas reklāmas tirgus pieaudzis par 11%
2002.03.07

Lietuvas reklāmas tirgus 2001. gadā
2002.02.21

Latvijas reklāmas tirgus 2001. gadā pieaudzis par 14%
2002.02.14

Apkopoti 2001. pirmā pusgada Latvijas reklāmas tirgus dati
2001.11.06



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības