TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iedzīvotāju priekšstati: kādā vecumā cilvēks vairs nav jauns un kādā – ir vecs
07.12.2017

07.12.2017 Pēc Latvijas iedzīvotāju domām cilvēks vairs nav jauns, sasniedzot 39 gadu vecumu – to atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS veiktā Latvijas iedzīvotāju aptauja. Lūgti norādīt vecumu, kad cilvēku vairs neuzskata par jaunu, salīdzinoši visbiežāk aptaujātie ir norādījuši vecumu robežās no 31 līdz 40 gadiem (41%).


Kantar TNS pārdomu stāsts: Vai tiešām visi jaunieši Ziemassvētkos vēlas saņemt viedtālruņus?
07.12.2017

Ko patiesībā vēlas saņemt mūsu jaunieši šajos Ziemassvētkos? Vai tiešām tie ir tikai jaunākie viedtālruņi un nekas cits? Kur paliek mīlestība un draudzība? Mēnesi pirms Ziemassvētkiem ar mūsu Kantar TNS Latvijā kolēģiem diskutējot par šādu aktuālu jautājumu, nonācām pie secinājuma: to vajag pajautāt mūsu interneta paneļa dalībniekiem. Turklāt ne tikai jauniešiem, bet arī pieaugušajiem un senioriem – lai saprastu, ko tad īsti katrā vecumgrupā mēs gribētu saņemt šajos Ziemassvētkos.

Lineārās TV skatītākā programma novembrī – šovs “X faktors”
06.12.2017

06.12.2017. Lineārās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā novembrī ierindojās šovs “X faktors” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,3% jeb 158,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās “Latvijas himna visā pasaulē. Valsts svētku salūts” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,9% jeb 151 tūkstotis skatītāju. Trešā skatītākā TV programma bija šovs “Saimnieks meklē sievu 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,4% jeb 142,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Vairums Latvijas iedzīvotāju Adventes laikā aizdedzina sveces
05.12.2017

05.12.2017. 3.decembrī sākās Adventes laiks, kas tiek saukts arī par Ziemassvētku gaidīšanas laiku un kas ilgs četras nedēļas. Latvijā gandrīz puse jeb 46% iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ievēro šo laiku, katru svētdienu aizdedzinot Adventes svecīti. Savukārt 29% iedzīvotāju iegādājas Adventes vainagu.

Lineārās TV skatītākais kanāls novembrī – TV3
04.12.2017

04.12.2017. Lineārās TV skatītākais kanāls novembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, ar skatīšanās laika daļu 9,1% Savukārt trešais skatītākais lineārās TV kanāls novembrī bija LNT, kam veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Vairāk nekā puse iedzīvotāju ziemā palīdz dzīvniekiem vai putniem
28.11.2017

28.11.2017. Vairāk nekā puse jeb 60% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem ziemā palīdz dzīvniekiem vai putniem, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembrī veiktā aptauja. Tostarp salīdzinoši visbiežāk iedzīvotāji ziemā baro piemājas putnus (44%).

Rudenī radio vismaz reizi nedēļā klausījušies 81% Latvijas iedzīvotāju
22.11.2017

22.11.2017. Šī gada rudenī vidēji nedēļā radio klausījās 81% jeb 1 miljons 357 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Vismaz reizi dienā radio klausījās 61% jeb 1 miljons 24 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā. Viens radio klausītājs vidēji dienā tam vēltīja 4 stundas un 23 minūtes, tas ir par 19 minūtēm vairāk nekā 2017.gada pavasarī.



Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības